.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساماندهي حمل و نقل روستايي در مازندران

مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي مازندران از ساماندهي حمل و نقل روستايي در مازندران خبر داد. 

مجيد نصرالله‌نژاد شامگاه سه‌شنبه در نشست مشترك خبري كه با حضور اعضاي شوراي حمل و نقل مازندران در اداره كل راه و ترابري مازندران برگزار شد، از شناسايي 10 هزار خودروي شخصي براي ساماندهي حمل و نقل روستايي در مازندران خبر داد.
وي ابراز اميدواري كرد؛ در سال‌ جاري بتوانيم با استفاده از تسهيلات بانكي اين طرح را در مازندران پياده كنيم.
مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي مازندران با اشاره به فعاليت حدود 800 مراكز اي سي تي شهري و روستايي در استان خاطرنشان كرد: براساس تفاهمنامه‌اي، روستاييان مازندران مي‌توانند از اين پس بليت‌هاي درون‌ استاني براي مسافرت را از طريق اين مراكز تهيه كنند.
مدير حوزه ساخت و توسعه شبكه حمل و نقل استان مازندران نيز در اين نشست ايمني محورهاي مواصلاتي در مازندران را مورد تاكيد قرار داد و اظهار داشت: با اعتبار بيش از 98 ميليارد تومان در استان مازندران عمليات راه‌سازي انجام شده است.
سيد مرتضي حسيني اعلام كرد: در شش ماه نخست سال ‌جاري چند پروژه راه‌سازي در شهرستان سوادكوه، سلمان‌شهر، نوشهر و چالوس به بهره‌برداري مي‌رسد.
معاون دريايي و بندري اداره كل بنادر و كشتيراني مازندران نيز در اين نشست با اعلام اينكه در نوروز امسال هيچ حادثه دريايي نداشتيم، گفت: سفرهاي دريايي در مازندران نداريم.
علي اصغر پوريزداني با اشاره به اينكه سفرهاي دريايي خرد در مازندران بيشتر به شناورهاي دريايي مربوط مي‌شود، خاطرنشان كرد: بيشتر سفرهاي دريايي در مازندران با قايق‌هاي سنتي است.
وي ايمني شناورها را در استان مورد تاكيد قرار داد و اظهار داشت: از طريق صدور گواهينامه‌هاي ايمني در مازندران در اين امر تاكيد داريم.
مديركل هواپيمايي هما در مازندران و گلستان نيز در اين نشست از افزايش پرواز توسط شركت هما در استان‌هاي شمالي خبر داد و گفت: در سال 85 سه پرواز توسط اين شركت به تهران و مشهد انجام مي‌شد كه در سال 86 اين آمار به چهار پرواز در تهران، دو پرواز به مشهد و يك پرواز به سوريه اضافه شد.
اكبر سلطان‌پور با اعلام اينكه در حال حاضر هفته‌اي 12 پرواز از مازندران به صورت يك‌طرفه از مازندران انجام مي‌شود، خاطرنشان كرد: مازندران از استان‌هاي هدف توسعه پروازي توسط شركت هما محسوب مي‌شود.
وي از تكميل ظرفيت پرواز ساري بندرعباس در هر ماموريت پروازي خبر داد و گفت: تجار و بازرگانان در اين زمينه استقبال كردند.
مديركل هواپيمايي هما در مازندران و گلستان با اشاره به خارج شدن توپولوف از صنعت پروازي كشور اظهار داشت: در حال در كشور هفت هواپيما كم داريم.
وي از آمادگي اين شركت براي راه‌اندازي پرواز ساري به كرمانشاه خبر داد و افزود: اگرچه برنامه‌ريزي اين سفر انجام شده، ولي هنوز عمليات اجرايي شدن آن آغاز نشده است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.